LUOTTAMUSHENKILÖIDEN PERUSKOULUTUS

3.9.2017

Rakennusliiton syksyn koulutukset, Itäisellä toiminta-alueella  LUOTTAMUSHENKILÖIDEN PERUSKOULUTUS  Imatra  Yhteysmieskurssi. 9.-10.10.  Luottamusmiesten ja Työsuojeluvaltuutettujen peruskurssi, 1. osa. 9.-11.10.       Luottamusmiesten ja Työsuojeluvaltuutettujen peruskurssi, 2. osa. 30.-31.10.    hakemukset viimeistään 15.9.    Jyväskylä  Yhteysmieskurssi 13.-14.11.  Luottamusmiesten ja Työsuojeluvaltuutettujen peruskurssi, 1. osa. 13.-15.11.       Luottamusmiesten ja Työsuojeluvaltuutettujen peruskurssi, 2. osa 11.-12.12.   hakemukset viimeistään 20.10.    Näin haet koulutuksiin:  Toimita kurssihakemus hakuaikaan mennessä sähköpostitse koulutus@rakennusliitto.fi    tai kirjeitse Rakennusliitto, koulutus, PL 307, 00531 Helsinki. Kurssihakemuksia saat Rakennusliiton aluetoimistoilta.  Lisätietoja: koulutus@rakennusliitto.fi  sekä:https://rakennusliitto.fi/koulutus/   terveisin, Marko Niskanen p. 04007490859