15.8.2017

Hyvä rakennusliittolainen luottamusmies,

Rakennusliitto kouluttaa luottamusmiehiä taas syksyllä. Ohessa liitteenä kurssien ajankohdat ja hakuajat.

Näin haet kursseille:
Kursseille haetaan kurssihakemuksella, jonka saat tulostettua netistähttp://rakennusliitto.fi/koulutus tai noudettua aluetoimistostasi. Kurssihakemus on myös tämän sähköpostin liitteenä (pdf).

Toimita kurssihakemuksesi osoitteeseen koulutus@rakennusliitto.fi tai Rakennusliitto, koulutus, PL 307, 00531 Helsinki. Pyydäthän työnantajaltasi allekirjoituksen lisäksi merkinnät niihin kurssihakemuksen kohtiin, jotka käsittelevät ansionmenetystä ja opintovapaata. Kurssin molemmille osille haetaan samalla hakemuksella.

Kurssista ei aiheudu kuluja yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä toimivalle Rakennusliiton jäsenelle. Koulutussopimuksen mukaan työnantaja maksaa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Lisäksi kurssin järjestäjä laskuttaa ruokarahan työnantajalta koulutussopimuksen mukaisesti. Rakennusliitto maksaa opetuksen, ruokailun ja tarvittaessa majoituksen. Matkakustannukset korvataan julkisen kulkuneuvon mukaan tai omalla autolla 0,25 €/km.

Tervetuloa syksyllä koulutuksiin!

RLkoulutus

Lisätietoja: koulutus@rakennusliitto.fi, rakennusliitto.fi/koulutus ja puh. 020 774 3076